ساختن متغییر برای بازیکنان

سمپ,اسکریپت نویسی سرور سمپ,اموزش,ایجاد,متغیر,در اسکریپت نویسی,

سیستم متغیر در هر بازیکن   سیستم متغیر در هر بازیکن (گذاشتن کوتاه، PVar ) یک راه جدید برای ایجاد متغیرهای پخش در یک روش کارآمد به صورت پویا در سطح جهانی است، به این معنی که آنه

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 68 کل نظرات : 17 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 1 تعداد اعضا : 105 آمار بازدید
    بازدید امروز : 43 بازدید دیروز : 82 ورودی امروز گوگل : 0 ورودی گوگل دیروز : 4 آي پي امروز : 20 آي پي ديروز : 48 بازدید هفته : 43 بازدید ماه : 4,870 بازدید سال : 27,445 بازدید کلی : 404,005 اطلاعات شما
    آی پی : 18.190.156.212 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

    نویسندگان

    امکانات جانبی

    جدید ترین مطالب

    تاریخ : چهارشنبه 07 اردیبهشت 1401Open.mp BETA دانلود کلاینت سن اندریاس مولتی پلیر جدید
    تاریخ : پنجشنبه 10 تیر 1400پروژه open.mp
    تاریخ : پنجشنبه 10 تیر 1400وویس چت در سمپ
    تاریخ : سه شنبه 08 تیر 1400یکی از منبع های اصلی چیت سمپ
    تاریخ : جمعه 03 اردیبهشت 1400AbolfazlsDozdVaPoliceV2.1.5[Just-SaMp.RozBlog.COM]
    تاریخ : چهارشنبه 14 خرداد 1399Multi Theft Auto: San Andreas 1.5.7 منتشر شد
    تاریخ : جمعه 15 آذر 1398انتی چیت banticheat یکی دیگر از بهترین انتی چیت های سمپ
    تاریخ : چهارشنبه 29 خرداد 1398Pawn editor
    تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398Vc:mp
    تاریخ : یکشنبه 19 خرداد 1398چند کد مهم برای آنتی چیت
    تاریخ : شنبه 18 خرداد 1398آموزش گیم مود ام تی ای mta
    تاریخ : شنبه 18 خرداد 1398مقدمه اسکریپت نویسی لوا برای ام تی ای mta (lua)
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398سرور ویندوز سمپ اموزش
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398اموزش پورت فورواردینگ سمپ
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398ساختن متغییر برای بازیکنان
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398زبان برنامه نویسی سمپ
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398ماکزیمم بازیکنان سرور سمپ در اسکریپت نویسی
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398اموزش نصب سرور لینوکس سمپ
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398جبران لگ در سرور سمپ
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398اجرای سرور سمپ به صورت شبکه
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398اموزش کنترل سرور سمپ
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398ایدی ماشین های سرور سمپ را با ایدی مدل ماشین های بازی اشتباه نگیرید
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398مشکلات کد های(تابع ها(فانکشن ها)) سرور سمپ
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398درباره فایل های ضبط حرکان ان پی سی npc در سرور سمپ
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398مشکلات و سوالات متداول سمپ
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398شروع کار با سمپ
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398معرفی سمپ
    تاریخ : جمعه 10 خرداد 1398لیست ایدی صداهای سمپ
    تاریخ : جمعه 10 خرداد 1398محدودیت های عمومی سمپ
    تاریخ : جمعه 10 خرداد 1398CallBack های سمپ
    تاریخ : جمعه 10 خرداد 1398اموزآراه اندازی gdk برای نوشتن گیم مود سمپ در c/c++
    تاریخ : پنجشنبه 09 خرداد 1398گیم مود سرور دزد و پلیس سن فییرو
    تاریخ : دوشنبه 06 خرداد 1398ادیتور های سمپ
    تاریخ : پنجشنبه 02 خرداد 1398کلاینت سمپ پلاس
    تاریخ : سه شنبه 31 اردیبهشت 1398SAMP_AC_v2: پیشرفته ترین ضد-تقلب برای مشتری-طرفدار SA-MP. (2014-2017)
    تاریخ : یکشنبه 29 اردیبهشت 1398SA-MP 0.3.DL
    تاریخ : یکشنبه 29 اردیبهشت 1398m0d_sa SAMP 0.3.DL Johny-Project MultiHack v2.9.3 release !!!!!!! مود سوبیت سمپ
    تاریخ : یکشنبه 29 اردیبهشت 1398پکیج هک و چیت مخصوص سرورهای رول پلی زندگی مجازی سمپ جی تی ای سن اندریاس انلاین
    تاریخ : شنبه 28 اردیبهشت 1398SAMPFUNCS - 5.3.3 (0.3.7)
    تاریخ : شنبه 28 اردیبهشت 1398Cleo اجرا کننده مودهای سمپ
    تاریخ : شنبه 28 اردیبهشت 1398SA-MP Clientside AntiCheat
    تاریخ : شنبه 28 اردیبهشت 1398SA: MP Client Side Anti-Cheat
    تاریخ : شنبه 28 اردیبهشت 1398سن آندریاس مولتی پلیر
    تاریخ : جمعه 11 خرداد 1397San Fierro Cops and Robbers
    تاریخ : جمعه 11 خرداد 1397Cops And Robbers
    تاریخ : جمعه 11 خرداد 1397San Fierro Cops-Robbers-RPG v1.1
    تاریخ : پنجشنبه 24 اسفند 1396SAMPLauncherNET لانچر مدرن سمپ
    تاریخ : شنبه 19 اسفند 1396آهنگ بیس ویبره خفن بدون کلام GTA
    تاریخ : جمعه 18 اسفند 1396مپ ادیتور
    تاریخ : جمعه 18 اسفند 1396Mta SA

    درباره ما

    مرجع سمپ جی تی آی سن اندریاس آنلاین
    مرجع سمپ جی تی آی سن اندریاس آنلاین مرجع آموزش ساخت سرور و اسکریپت نویسی مرجع مود ها و ابزار سمپ ،اسکین ها،ابجکت ها و مپ ها و مود های گرافیکی مرجع سرور های سمپ مرجع اسکریپت ها و گیم مود ها و فیلتر اسکریپت ها و .... Just-samp.rozblog.com Just-samp.rzb.ir Just-samp.r98.ir

    صفحات جانبی

    آخرين ارسال هاي تالار گفتمان

    کمی طاقت داشته باشید...
    عنوان پاسخ بازدید توسط
    0 143 abolfazl
    0 134 abolfazl
    0 168 abolfazl
    0 152 abolfazl
    0 883 abolfazl
    0 606 abolfazl
    0 568 abolfazl
    0 589 abolfazl
    0 846 abolfazl
    0 742 abolfazl
    0 588 abolfazl
    5 649 abolfazl
    0 487 abolfazl
    0 495 abolfazl
    0 574 abolfazl

    تبلیغات

    ساختن متغییر برای بازیکنان

    سیستم متغیر در هر بازیکن

     

    سیستم متغیر در هر بازیکن (گذاشتن کوتاه، PVar ) یک راه جدید برای ایجاد متغیرهای پخش در یک روش کارآمد به صورت پویا در سطح جهانی است، به این معنی که آنها می توانند در همان زمان در gamemode server و فیلترهای فیلتر استفاده شوند. 
    آنها شبیه به SVars هستند ، اما بر اساس هر بازیکن است. 
    2 پست در این موضوع را مشاهده کنید تا در مورد تفاوت بین خواص پیاده و PVars بخوانید.

    مزایای

    سیستم جدید معرفی شده در SA-MP 0.3a R5 سرور به روز رسانی چندین مزیت عمده در ایجاد یک آرایه MAX_PLAYERS به اندازه.

    • PVars را می توان در کلیه اسکریپت های gamemode و filterscripts به اشتراک گذاشت / دسترسی پیدا کرد، و این باعث می شود که کد شما به طور مدولاری ساده تر شود.
    • PVars به ​​صورت خودکار حذف می شود زمانی که یک بازیکن سرور را ترک می کند (بعد از OnPlayerDisconnect)، به این معنی است که شما مجبور نیستید تنظیمات دستی را برای بازیکن بعدی که پیوست می کنید بازنشانی کنید.
    • نیاز واقعی برای ساختارهای پیچیده enums / player اطلاعات نیست.
    • صرفه جویی در حافظه توسط تخصیص عناصر آرایه پیاده برای بازیکنان که احتمالا هرگز استفاده نمی شود.
    • شما به راحتی می توانید فهرست مجلات را چاپ و یا چاپ کنید. این باعث می شود هر دو اشکال زدایی و ذخیره سازی اطلاعات پخش آسان تر شود.
    • حتی اگر یک PVar ساخته نشده باشد، هنوز یک مقدار پیش فرض 0 را نشان می دهد.
    • PVars می تواند رشته های بسیار بزرگ را با استفاده از حافظه اختصاص داده شده به صورت پویا نگه دارد.
    • شما می توانید تنظیم کنید، دریافت، ایجاد بازی PVars.

    اشکالاتی

    • PVars چندین بار از متغیرهای منظم پایین تر است. عموما ترجیح می دهد تجارت در حافظه برای سرعت بیشتر باشد، نه از سوی دیگر.

    توابع

    توابع برای تنظیم و بازیابی متغیرهای پخش عبارتند از:

    • SetPVarInt : یک عدد صحیح برای متغیر بازیکن تنظیم کنید.
    • GetPVarInt : عدد صحیح قبلا تنظیم شده از یک متغیر بازیکن دریافت کنید.
    • SetPVarString : رشته ای را برای متغیر بازیکن تعیین کنید.
    • GetPVarString : دریافت رشته قبلا تنظیم شده از یک متغیر بازیکن.
    • SetPVarFloat : یک شناور برای متغیر بازیکن را تنظیم کنید.
    • GetPVarFloat : شناور قبلی را از یک متغیر بازیکن دریافت کنید.
    • DeletePVar : متغیر بازیکن را حذف کنید.


    توابع و تعریف هایی که به شما اجازه می دهد شمارا و انواع دیگر جادو را با متغیرهای پخش کنید عبارتند از:

    • GetPVarsUpperIndex : هر pVar یک شاخص یا 'id' دارد.این بیشترین مقدار را به دست می آورد.
    • getPVarNameAtIndex : نام متغیر بازیکن را از فهرست آن دریافت کنید.
    • GetPVarType : دریافت نوع متغیر بازیکن.

    کد امنیتی رفرش

    مطالب پربازدید

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد