زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 4:48 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 589
نویسنده پیام
abolfazl
آنلاین

Admin
ارسال‌ها : 15
عضویت: 15 /8 /1394
Mta 1.5.6
Multi Theft Auto: سان آندریاس 1.5.6 منتشر شد
امروز تیم MTA خوشحال است که انتشار MTA را اعلام کند: SA 1.5.6. شما به زودی به روز رسانی خودکار دریافت خواهید کرد، اما اگر MTA را نصب نکنید، می توانید آن را از صفحه اصلی دریافت کنید .
تغییرات و پیشرفت های زیادی در سطح هیئت مدیره وجود دارد، اما یکی از ویژگی های آن به ویژه هیجان انگیز است: انیمیشن های سفارشی!
این سالهاست که از ویژگی های رادار ما بوده است و @ Saml1er کسی بود که تصمیمی گرفت تا بسیاری از آن ها رویایی را به واقعیت تبدیل کنند. نگاهی سریع به این ویدیو از انیمیشن های سفارشی در عمل برای نگاهی اجمالی از آنچه که ممکن است:


تغییرات
این نسخه شامل بسیاری از افزونه ها، بهبود و رفع است. مجموعه کامل تغییرات را پیدا کنید و اطلاعات بیشتری در مورد پیشرفت های ذکر شده در زیر در یادداشتهای انتشار 1.5.6 مشاهده کنید . اگر میخواهید همه چیزهایی را که روی آن کار میکنید ادامه دهید، چرا مخزن GitHub را تماشا نمیکنیم؟
در اینجا یک انتخاب بسیار محدود از ویژگی ها و رفع است.
نکات برجسته: ویژگی های جدید
مرتب تقریبا مرتب به ترتیب معکوس chronological
نکات برجسته: رفع اشکال و ترفند
  • getChatboxLayout در حال حاضر به عنوان تبلیغ ( 254 توسط myonlake ) کار می کند[*]بازگشت 2 بردار برای ele: getBoundingBox ( # 305 توسط Pirulax ، # 332 توسط Addlibs )[*]رفع تناقضات در خواندن userdata در توابع Player ( # 308 توسط Addlibs )[*]بهبود اطلاعات اشکال زدایی برای فایل های جمع آوری شده ( # 312 توسط دزاش )[*]رفع سقوط با توابع حساب در هنگام استفاده از رشته های خالی ( faa57 )[*]bShallow برای سمت سرور سمت چپ وجود ندارد ( # 240 by myonlake )[*]ثابت چرخش spawnPlayer به درستی کار نمی کند ( # 258 توسط myonlake )[*]عناصر کاذب را در getElementsWithinRange ( # 300 توسط Sergeanur ) رفع کنید[*]حذف دستور / whowas ( 0cffa )[*]بهبود اتصال برای قطع ارتباط شما کمتر ( 7fc29 )[*]تنظیم پیش فرض اتصال به پورت اتصال به 22003 ( d698b )[*]رفع بسیاری از اشکالات مرتبط با انیمیشن ها، jetpack و خفگی ( # 229 توسط myonlake )[*]getVehicleType که در کنار طرف سرور / مشتری نیست ( b08f3 )[*]رفع سفارشی پوسته CEGUI به طور تصادفی شکستن dxDrawRectangle ( 4e57a )[*]در حالی که tabbing در chatbox ( # 238 توسط Timic ) رنگ کد را نادیده بگیرید[*]تغییرات مختلف را ببندید ، لطفا بگویید اگر چیزی شکسته شود (توسط emre1702 )[*]ثابت رشته خالی در getVehicleNameFromModel (به جای اشتباه) ( # 219 توسط emre1702 )[*]بهبود ترکیبات آب و هوایی ( شماره 204 توسط emre1702 )[*]تکرار متا تگ stream_title هنگام شروع پخش (# 206 توسط Sergeanur )[*]رفع مشکلات هنگام استفاده از یک کنترلر با بیش از 7 محور ( 382a3 )[*]کنسول دیگر هنگام نمایش دادن یک کلید کنترل MTA غیر فعال ( 23dad ) پیام خطایی را نمایش نمی دهد[*]تصحیح تصادف ناشی از فراخوانی سمت سرویس گیرنده setPlayerNametag نمایش با ped ( 554a2 )[*]سقوط سرور در تغییر اندازه سرور-پنجره ( becf0 )
دانلود
این نسخه به عقب سازگار با انتشار 1.5.x قدیمی تر است (1.5.5، 1.5.4، تمام راه را به 1.5). با این حال، اگر شما مایل به استفاده از تمام این تغییرات مفید، شما باید بروید و دانلود به روز رسانی!
سرورها: باینری ها در دسترس هستند و فراموش نکنید که منابع پیش فرض شما به روزرسانی شود .
بعد چه؟
ما به طور مداوم در مورد ویژگی های جدید و رفع MTA کار می کنیم. اگر خوشحال هستيد كه اشکالات و تصادفات را گزارش كنيد، امتحان كنيد. شما می توانید این کار را با رفتن به تنظیمات -> پیشرفته -> به روز رسانی خودکار -> به روز رسانی نوع ساخت. تغییر به "شب" و ضربه "بررسی برای به روز رسانی در حال حاضر". فقط انجام این کار را اگر دوست دارید سقوط و مانند پر کردن گزارش های اشکال .
ما همچنین در یک جامعه با نام تجاری جدید کار می کنیم : ما پیشنهادات، ایده ها و نظرات خود را می خواهیم !
اگر سوالی دارید یا فقط می خواهید با جامعه گپ زدن داشته باشید، از سرور رسمی Discord ما مطلع شوید . ما کانال ها برای اسکریپت، پشتیبانی عمومی (اشکالات)، توسعه مد و بسیاری دیگر داریم!
متشکرم!
از کارهای شما برای این انتشار بسیار سپاسگزارم به اعضای جامعه زیر:
Addlibs، ArranTuna، CrosRoad95، Dezash، Dutchman101، Ainheit-101، Emre1702، FileEX، Forcker، Icensow، Jlillis، L0nger، lex128، Lopezloo، MIKI785، Myonlake، Neproify، Pawelo / 4O4، Pirulax، Renkon، Samr46، SDraw، Sergeanur، Tederis، Timic3، ZReC و بسیاری دیگر که به سند در ویکی کمک کرده اند، اشکالات را گزارش کرده اند و به مسائل کمک کرده اند .
(اگر نام شما از دست رفته باشد یا شما می خواهید واردات خود را در بالا تغییر دهید، لطفا PM @ qaisjp)
شما می توانید در این لیست باشید! ما همیشه به دنبال همکاران جدید هستیم. با GitHub همکاری کنید و با Discord صحبت کنید .
در نهایت، همه، لطفا به جدیدترین نگهدارنده Multi Theft Auto: @ Saml1er رجوع کنید .
تا دفعه بعد،
تیم MTA
دوشنبه 27 خرداد 1398 - 21:09
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :