درباره فایل های ضبط حرکان ان پی سی npc در سرور سمپ

rec فایل     یادداشت این مقاله بر اساس ساختار فایل به صورت نسخه 0.3d است.ممکن است برای نسخه های قبل یا بعد متفاوت باشد. تمام داده ها فقط یک نفر ( کاربر: Maauzen&nbs

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 68 کل نظرات : 17 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 1 تعداد اعضا : 105 آمار بازدید
    بازدید امروز : 86 بازدید دیروز : 82 ورودی امروز گوگل : 0 ورودی گوگل دیروز : 4 آي پي امروز : 32 آي پي ديروز : 48 بازدید هفته : 86 بازدید ماه : 4,913 بازدید سال : 27,488 بازدید کلی : 404,048 اطلاعات شما
    آی پی : 18.188.187.58 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

    نویسندگان

    امکانات جانبی

    جدید ترین مطالب

    تاریخ : چهارشنبه 07 اردیبهشت 1401Open.mp BETA دانلود کلاینت سن اندریاس مولتی پلیر جدید
    تاریخ : پنجشنبه 10 تیر 1400پروژه open.mp
    تاریخ : پنجشنبه 10 تیر 1400وویس چت در سمپ
    تاریخ : سه شنبه 08 تیر 1400یکی از منبع های اصلی چیت سمپ
    تاریخ : جمعه 03 اردیبهشت 1400AbolfazlsDozdVaPoliceV2.1.5[Just-SaMp.RozBlog.COM]
    تاریخ : چهارشنبه 14 خرداد 1399Multi Theft Auto: San Andreas 1.5.7 منتشر شد
    تاریخ : جمعه 15 آذر 1398انتی چیت banticheat یکی دیگر از بهترین انتی چیت های سمپ
    تاریخ : چهارشنبه 29 خرداد 1398Pawn editor
    تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398Vc:mp
    تاریخ : یکشنبه 19 خرداد 1398چند کد مهم برای آنتی چیت
    تاریخ : شنبه 18 خرداد 1398آموزش گیم مود ام تی ای mta
    تاریخ : شنبه 18 خرداد 1398مقدمه اسکریپت نویسی لوا برای ام تی ای mta (lua)
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398سرور ویندوز سمپ اموزش
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398اموزش پورت فورواردینگ سمپ
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398ساختن متغییر برای بازیکنان
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398زبان برنامه نویسی سمپ
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398ماکزیمم بازیکنان سرور سمپ در اسکریپت نویسی
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398اموزش نصب سرور لینوکس سمپ
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398جبران لگ در سرور سمپ
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398اجرای سرور سمپ به صورت شبکه
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398اموزش کنترل سرور سمپ
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398ایدی ماشین های سرور سمپ را با ایدی مدل ماشین های بازی اشتباه نگیرید
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398مشکلات کد های(تابع ها(فانکشن ها)) سرور سمپ
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398درباره فایل های ضبط حرکان ان پی سی npc در سرور سمپ
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398مشکلات و سوالات متداول سمپ
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398شروع کار با سمپ
    تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398معرفی سمپ
    تاریخ : جمعه 10 خرداد 1398لیست ایدی صداهای سمپ
    تاریخ : جمعه 10 خرداد 1398محدودیت های عمومی سمپ
    تاریخ : جمعه 10 خرداد 1398CallBack های سمپ
    تاریخ : جمعه 10 خرداد 1398اموزآراه اندازی gdk برای نوشتن گیم مود سمپ در c/c++
    تاریخ : پنجشنبه 09 خرداد 1398گیم مود سرور دزد و پلیس سن فییرو
    تاریخ : دوشنبه 06 خرداد 1398ادیتور های سمپ
    تاریخ : پنجشنبه 02 خرداد 1398کلاینت سمپ پلاس
    تاریخ : سه شنبه 31 اردیبهشت 1398SAMP_AC_v2: پیشرفته ترین ضد-تقلب برای مشتری-طرفدار SA-MP. (2014-2017)
    تاریخ : یکشنبه 29 اردیبهشت 1398SA-MP 0.3.DL
    تاریخ : یکشنبه 29 اردیبهشت 1398m0d_sa SAMP 0.3.DL Johny-Project MultiHack v2.9.3 release !!!!!!! مود سوبیت سمپ
    تاریخ : یکشنبه 29 اردیبهشت 1398پکیج هک و چیت مخصوص سرورهای رول پلی زندگی مجازی سمپ جی تی ای سن اندریاس انلاین
    تاریخ : شنبه 28 اردیبهشت 1398SAMPFUNCS - 5.3.3 (0.3.7)
    تاریخ : شنبه 28 اردیبهشت 1398Cleo اجرا کننده مودهای سمپ
    تاریخ : شنبه 28 اردیبهشت 1398SA-MP Clientside AntiCheat
    تاریخ : شنبه 28 اردیبهشت 1398SA: MP Client Side Anti-Cheat
    تاریخ : شنبه 28 اردیبهشت 1398سن آندریاس مولتی پلیر
    تاریخ : جمعه 11 خرداد 1397San Fierro Cops and Robbers
    تاریخ : جمعه 11 خرداد 1397Cops And Robbers
    تاریخ : جمعه 11 خرداد 1397San Fierro Cops-Robbers-RPG v1.1
    تاریخ : پنجشنبه 24 اسفند 1396SAMPLauncherNET لانچر مدرن سمپ
    تاریخ : شنبه 19 اسفند 1396آهنگ بیس ویبره خفن بدون کلام GTA
    تاریخ : جمعه 18 اسفند 1396مپ ادیتور
    تاریخ : جمعه 18 اسفند 1396Mta SA

    درباره ما

    مرجع سمپ جی تی آی سن اندریاس آنلاین
    مرجع سمپ جی تی آی سن اندریاس آنلاین مرجع آموزش ساخت سرور و اسکریپت نویسی مرجع مود ها و ابزار سمپ ،اسکین ها،ابجکت ها و مپ ها و مود های گرافیکی مرجع سرور های سمپ مرجع اسکریپت ها و گیم مود ها و فیلتر اسکریپت ها و .... Just-samp.rozblog.com Just-samp.rzb.ir Just-samp.r98.ir

    صفحات جانبی

    آخرين ارسال هاي تالار گفتمان

    کمی طاقت داشته باشید...
    عنوان پاسخ بازدید توسط
    0 144 abolfazl
    0 135 abolfazl
    0 169 abolfazl
    0 152 abolfazl
    0 884 abolfazl
    0 606 abolfazl
    0 568 abolfazl
    0 589 abolfazl
    0 846 abolfazl
    0 742 abolfazl
    0 589 abolfazl
    5 650 abolfazl
    0 487 abolfazl
    0 495 abolfazl
    0 575 abolfazl

    تبلیغات

    درباره فایل های ضبط حرکان ان پی سی npc در سرور سمپ

    rec فایل

     
    تصویر: 32px-Ambox_warning_orange.png 

    یادداشت

    • این مقاله بر اساس ساختار فایل به صورت نسخه 0.3d است.ممکن است برای نسخه های قبل یا بعد متفاوت باشد.
    • تمام داده ها فقط یک نفر ( کاربر: Maauzen ) جمع آوری شده است، و ممکن است در بعضی از نقاط نادرست باشد.برای نتایج دقیق تر و دقیق تر، این افراد نیاز به تایید دارند.

     

    فهرست 

    [hide]

    .rec فایل ها

    فایل های .rec فایل های SA-MP برای حرکات و اقدامات NPC ثبت شده است. به طور معمول فایل ها با ضبط یک عمل پخش، ایجاد می شوند. سپس آنها می توانند توسط اسکریپت NPC مورد استفاده قرار بگیرند، بنابراین NPC دقیقا اقدامات ضبط شده را تکرار می کند. فقط فایل های npcmodes / recordings / directory می توانند توسط اسکریپت NPC قابل دسترسی باشند، در حالیکه فایل های ضبط شده بازیابی شده به پوشه scriptfiles ذخیره می شوند.

    ساختار عمومی

    فرمت پرونده .rec متشکل از یک هدر است، و به دنبال آن توالی جداگانه ای از بلوک های داده است. هر بلوک داده به طور کامل حالت بازیکن را در یک لحظه مشخص توضیح می دهد و بنابراین اقدامات NPC به صورت روان ذخیره می شود.داده ها به ترتیب با بایت ها ذخیره می شوند. مقادیر داده تنها می تواند 1، 2 یا 4 بایت طول داشته باشد، و یا این که بایت، شورت، عدد صحیح یا شناور در قالب IEEE-754 باشد. بعضی ها باید امضا شوند و دیگران امضاء نشوند، اما این بستگی به نحوه استفاده از آنها دارد و برای ساختار خود اهمیتی ندارد (ذکر شده امضا شده / امضا نشده با استفاده از PAWN مشترک آنها گنجانده شده است). همچنین، برای کار با فایل های .rec، یک ویرایشگر hex ضروری است البته.

    HEADER[8]DATABLOCK[72]DATABLOCK[72]...

    هدر فایل

    هدر فایل .rec ساختار مشابهی را برای ضبط های وسیله نقلیه و روی پایه داشت. 8 بایت طول دارد، که در آن 4 بایت اول یک عدد صحیح هستند. به نظر می رسد که همیشه ارزش 1000، احتمالا به عنوان یک شناسه است، بنابراین SA-MP می داند که یک ضبط NPC است. 4 بایت دیگر یک عدد صحیح دیگر هستند، یا "1" برای ضبط وسایل نقلیه، و یا "2" برای ضبط های ضبط شده، بنابراین فقط کمترین بایت از آن استفاده می شود، بقیه همواره 0 هستند.

     

    انحراف*
    تایپ کنید
    معنای
    0-3
    عدد صحیح
    شناسه فایل همیشه 0xE8030000 / 0d1000 است
    4-7
    عدد صحیح
    1 برای ضبط وسایل نقلیه، 2 برای ضبط های روی پا

    [*] Offset مربوط به شروع فایل است

     

    بلوک های داده

    داده های روی پا

    بلوک های داده های ضبط شده در پایه 72 بایت طول می کشد، بنابراین عدد +72 به آغاز بلوک داده بعدی اشاره می کند.این شامل همه چیزهایی است که یک بازیکن معمولی می تواند انجام دهد، من فقط نمی فهمم که آیا تنظیم هدفش ممکن است، شاید از طریق quaternions انجام شود.

    انحراف*
    تایپ کنید
    معنای
    0-3
    عدد صحیح بدون علامت
    زمانی که برای اعمال این خصوصیات بلوک [ms]
    4-5
    امضا کوتاه
    کد کلید سمت چپ / راست (به عنوان مثال 0x00FF سمت چپ، 0xFF00 راست)
    6-7
    امضا کوتاه
    کد بالا / پایین کلید
    8-9
    کوتاه بدون علامت
    کد کلید اضافی (KEY_HANDBRAKE و غیره)
    10-13
    شناور
    موقعیت x
    14-17
    شناور
    موقعیت Y
    18-21
    شناور
    موقعیت زا
    22-25
    شناور
    جزء Quaternion 1 برای زاویه دید **
    26-29
    شناور
    کواترنیا 2 برای زاویه دید **
    30-33
    شناور
    جزء Quaternion 3 برای زوایای دید **
    34-37
    شناور
    کوارتنیا 4 برای زوایای دید **
    38
    1 بایت
    سلامتی
    39
    1 بایت
    زره پوش
    40
    بایت امضا نشده
    شناسه سلاح نگه دارنده فعلی
    41
    بایت امضا نشده
    در حال حاضر اقدام خاصی اعمال می شود، نه همه با NPC ها کار می کنند
    42-45
    شناور
    سرعت فعلی x
    46-49
    شناور
    سرعت جاری y
    50-53
    شناور
    سرعت جاری Z
    54-57
    شناور
    گشت و گذار کنونی x
    58-61
    شناور
    گشت و گذار کنونی
    62-65
    شناور
    گشت و گذار کنونی z
    66-67
    کوتاه بدون علامت
    شناسه وسیله نقلیه کنونی گشت و گذار
    68-69
    کوتاه بدون علامت
    شاخص انیمیشن در حال حاضر استفاده می شود
    70-71
    کوتاه
    برخی از پارامترهای انیمیشن، نیاز به تحقیق بیشتری دارند

    [*] افست نسبت به آغاز بلوک داده. 
    [**] quaternions در واقع کاراکتر را تغییر می دهد، و اجازه می دهد او را به وارونه و غیره

    اطلاعات خودرو

    بلوک های داده برای رکوردهای خودرو کمی کوتاهتر و تنها 67 بایت طول دارند. من آنها را تا آنجا که من تجزیه و تحلیل داده های روی پا را تحلیل نمی کند، اما در حال حاضر مهم ترین ویژگی های. در کل ساختار کاملا شبیه داده های روی پایه است.

    انحراف*
    تایپ کنید
    معنای
    0-3
    عدد صحیح بدون علامت
    زمانی که برای اعمال این مشخصه های بلوک
    4-5
    کوتاه
    شناسه خودرو (مهم نیست)
    6-7
    کوتاه بدون علامت
    کد کلید چپ / راست
    8-9
    کوتاه بدون علامت
    کد بالا / پایین کلید **
    10-11
    امضا کوتاه
    کد کلید اضافی **
    12-15
    شناور
    کامپوننت کواترنری چرخش خودرو 1
    16-19
    شناور
    کامپوننت کوارتنیا چرخش خودرو 2
    20-23
    شناور
    کامپوننت کوارتنیا چرخش چرخ 3
    24-27
    شناور
    کامپوننت کامارو چرخان خودرو 4
    28-31
    شناور
    موقعیت x
    32-35
    شناور
    موقعیت Y
    36-39
    شناور
    موقعیت زا
    40-43
    شناور
    سرعت سی
    44-47
    شناور
    سرعت Y
    48-51
    شناور
    سرعت Z
    52-55
    شناور
    سلامت خودرو
    56
    بایت
    سلامت راننده
    57
    بایت
    زره پوش
    58
    بایت
    در حال حاضر داره weaponID هست
    59
    بایت
    دولت آیرن
    60
    بایت
    حالت دنده
    61-62
    کوتاه بدون علامت
    شناسه تریلر
    62-66
    -
    ناشناس

    [*] افست نسبت به آغاز بلوک داده. 
    [**] کلیدهای رفتار عجیبی داشتند، احتمالا این درست نیست.


    کد امنیتی رفرش

    مطالب پربازدید

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد